Uppdatering på önskelista

Jag glömde ju bort en annan favorit till Alicia. Hotell Kantarell är en riktig stor favorit men det går inte så ofta på barnkanalen. Så det "önskar" sig lillan också.



Sen är det så att en sak hon inte behöver så är det gosedjur. Hon har alldeles för många och behöver inga fler!


Idag ska vi iväg till vår barnmorska som vi hade när jag (vi) var gravida. Hon ska förnya mitt minipillerrecept. Eftersom det är i Svartbäcken runt lunch så ska vi ta en sushilunch på Java. Sen i eftermiddag är det skidskytte. Är det någon sport jag gillar att titta på så är det längdskidor, skidskytte och alpint. Är helt inne i det när jag kollar. Sen ikväll blir det väl att man kollar på Idolfinalen eftersom det inte är På Spåret. Fredagsmys.

Jag återkommer med en uppdatering om vad vi gjort på senaste, första och andra advent t ex lite senare när jag har tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0