It´s alive..

..bloggen alltså. Det var ju ett tag sen nu, men Alicia tar upp mer av ens tid och med sommaren här har man varken lust eller tid att sitta här. Passar på att blogga nu när mannen är iväg och badar och skruttan som jagar sin nya badboll runt, runt, runt i lägenheten. Mammas goding! Tack farmor för badsetet med boll, pool, badring och ett par badtrosor säger Alicia :) Hon fick det i för tidig present i lördags.

Denna vecka är det mycket att göra, handla, städa och baka inför söndagens kalas, tänk att vår fina tjej är 1 år redan!

Massa saker har hänt sen jag skrev sist, men jag orkar verkligen inte dra alltsammans.. Något som är värt att nämna är att Carro och Kalle äntligen fått sin lilla Alice! Stort grattis från oss, hoppas vi ses snart!

Vi har också varit på Nickis Äventyrslek med Alicia, vilket var väldigt skoj, och efter det kan hon nu ta sig ner soffan och vår säng helt själv. Hon kan också klättra upp på vardagsrumsbordet och soffan om hon har lust med det. Busunge där! Tredje tanden är på väg nu äntligen, stod ju lite still där ett tag. Vi har också fått dagisplats åt henne och om dryga månaden är det då dags. Känns ju lite läskigt, men jag känner på mig att det kommer gå hur bra som helst! Hon går ju inte helt själv än men är väl på god väg då hon går fram och tillbaka med gåvagnen hela dagarna :)

Och när jag väl sätter mig och ska blogga så är den helt knäpp och man kan inte lägga in några bilder! *aaarrh*

Nej nu är det läggdags för damen!
So long!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0