2 år sedan...

Nästan 2 år sedan jag skrev något här, helt otroligt! Tänkte att jag skulle börja skriva lite smått igen. Finns ju en del familj och vänner som trots allt inte har Facebook och Instagram, som inte hänger med i utvecklingen med barnen lika mycket osv. Så jag är tillbaka, på prov iaf! 
 
Jag (läs Henke) kommer fixa lite med utformningen på bloggen, men tills dess får ni stå ut med gamla bilder ;)
 
På två år händer ganska mycket. Alicia är nu en stor tjej i liten kropp, säger massa smarta saker, duktig på det mesta, kommer på/säger nya härliga saker varje dag. Hon är duktig på att ge komplimanger och gör det ofta. Ett litet bustroll har hon blivit vår älskade tjej!
 
 
 
 
Sen har vi lille Liam. Busungen som tog oss med storm. Otroligt charmig och härlig, alltid glad liten kille som är 10 månader på måndag. Tänk vad fort det går, var inte länge sen han låg på min mage för första gången och snart är han ett år!!
 
 
 
 
Idag var vi på BVC med Liam och han vägde 8940 g och mätte 73 cm, stora fina killen! :)
 
Nu ska jag kolla lite Parenthood och lägga Liam på en liten nap, dock busar dom som aldrig förr så vi får väl se om han har tid att sova ;)

Kommentarer
Postat av: Eva

Hur gammal är Liam?? :)
Har för mig att Elton och han är ganska jämngamla?

Svar: Liam är född 22 dec, så de är inte långt ifrån varandra ;)
delabellavita.blogg.se

2012-10-17 @ 18:49:27
URL: http://www.eltonsmamma.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0