Bra helg

Helgen bestod av fredagsmystacos och i lördags blev det städ och sen kom farmor med massa presenter! Skönhetsprodukter till mig, en stol vi önskat oss som tidig julklapp till Alicia, prinsessklänning och drakkostym till ungarna, kläder till Liam och presentkort på IKEA. Tack så mycket! Farmor och Daniel var barnvakt åt busarna så jag och Henke var iväg och lyxade i oss en trerätters på Kött, kök och bar. Skagen, oxe och choklad, vad mer kan man begära?! MUMS! Och sen bio, Ted. Hur härliga ungarna än är så är sån här på-tu-man-hand-tid mycket värt för oss!
 
Igår var några tjejer och barn här på födelsedagsfikamys. Fick så fina presenter också! Tack alla för ni kom och firade och förgyllde min dag! Puss på er!
 
Idag har jag packat lite inför kommande flytt till Innerstaden. Wiihoo! Adressändrat också!
 
 
 
Nu är det dags att göra oss i ordning, hämta Alicia och ta en promenad till Fyrishov och Bamsegympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0